Možná si ještě nejste jisti co přesně potřebujete, proto nám kdykoli zavolejte a my vám rádi poradíme s vaší objednávkou nebo jakýmkoli dotazem - volejte na mobil 777 664 564 - Martin Gutman.

Reklamační řád

Záruka na vrácení zboží:

Carpsystem.cz svým zákazníkům poskytuje v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů.

„Zákazník má právo bez udání důvodu vrátit do 14-ti dnů od obdržení zásilky veškeré zboží ze sortimentu obchodu Carpsystem.cz."

Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží z našeho obchodu, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou neprodleně zaslány zpět (bankovním převodem nebo složenkou) do 14 dní.

Podmínky pro vrácení peněz:

1. Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
3. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky.
4. Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou. Zásilky dobírkou nebudou přijaty. Se zbožím je třeba vrátit i daňový doklad.


Záruky na zboží:

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
- neodborným použitím zařízení
- mechanickým poškozením nebo opotřebením
- živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)


Délka záruky:

Konkrétní délky záruk produktů naleznete vždy v záhlaví informace o produktu pod jeho názvem. Standardní zákonná záruční lhůta jsou 2 roky, u některých produktů může být záruční lhůta delší.


Reklamace zboží:

Důvody reklamace
Při reklamacích zboží se obchody rodiny Vltava řídí platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů. V případech, kdy jste obdrželi:


* zboží poškozené
* zboží došlo nekompletní. Pozor, pokud si objednáte více zboží s různou dodací lhůtou, je možné, že vám byla zásilka rozdělena.
* došlo vám jiné zboží, než jste si objednali (např. došlo k záměně zásilek na naší straně) můžete tyto zásilky reklamovat.

O reklamaci informujte nejdříve naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese info@carpconcept.cz  nebo na telefonním čísle 601371137  a následně nám odešlete zásilku zpět s kopií faktury o zboží. Po posouzení oprávněnosti reklamace na naší straně vám zašleme vyjádření a v případě, že bude reklamace oprávněná, zašleme vám zpět buď zboží nové, opravené nebo vám zašleme zpět vaše peníze.

Na tisk formuláře klikněte ZDE: 

Reklamační protokol + žádost o reklamaci


Postup uplatnění reklamace:

Pokud zjistíte, že dodané zboží má závadu nebo je po dodání poškozené, je nutné nám toto zboží zaslat k reklamaci zpět. Kupující je povinen reklamované zboží zaslat nebo osobně dopravit na adresu:

Gutman martin Group s.r.o, Příční 109, 693 01 Strachotín


Doprava reklamovaného zboží:

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě Postup uplatnění reklamace reklamačního řádu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno.
Dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník, v případě uznání oprávněnosti reklamace může požádat o úhradu nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží. Reklamované opravené nebo vyměněné zboží zašleme zpět na naše náklady.


Reklamační řízení:

Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u zasílatele.
Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Bližší informace o stavu vaší reklamace získáte našem reklamačním oddělení: info@carpconcept.cz

Reklamace přepravních služeb:

Postup reklamace přepravních služeb
Zboží je k vám doručováno prostřednictvím dopravců, našich smluvních partnerů, které jsme pro vás vybírali s ohledem na cenu, ale i kvalitu služeb. Přesto se může stát, že k vám zásilka přijde poškozená.

V takovém případě postupujte prosím následovně:

1. Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.
2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky.
3. Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná.

Na firmě balíme zboží velmi pečlivě, aby k vám došlo v pořádku. V případě problému s dopravní službou, pište na adresu info@carpconcept.cz.  Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování obchodě Carpsytem.cz.
Jako příjemci zásilky jste povinni si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Zasílatel je povinen takový zápis sepsat.

Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit zasílateli vznik škody bez zbytečného odkladu poté co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zásilky na telefonním čísle 601 371 137.

K reklamaci je ve všech případech nutné předložit:

- reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku a kopii faktury.


Přejeme Vám příjemný nákup


Gutman Martin Group s.r.o
Rybářské potřeby, velkoobchod a e-shop

Příční 109
693 01 Strachotín

TEL: 601371137
SKYPE: Carpsystem1

Naše e-shopy:


www.carpsystem.cz
www.carpconcept.cz


Kamenná prodejna

CarpConcept
Rybářské potřeby

ul. Družstevní 99
Strachotín 693 01


Otvírací doba:

Pondělí - Pátek:
9.00 - 18.00 hod
Sobota: 8.30 - 12.00 hod
Neděle: ZAVŘENO

Polední přestávka: 12.00 - 12.30 hod

Mimo otvírací dobu se lze domluvit na telefon!!